Twitter Reklamları

Tweetlerinizi tanıtarak henüz sizi takip etmeye başlamamış olan kişilere ulaşabilir, 280 karakterlik yaratıcı içeriklerle sizi takip etmelerini sağlayabiliriz.

Twitter reklamları ile markanızın hayranlarını, takipçi ve retweet sayısını arttırabilir, marka bilinirliğini sağlayabilirsiniz.

Twitter reklamlarında sadece kullanıcılar sizi takip ettiğinde, sponsorlu tweetiniz retweetlendiğinde, yanıtlandığında ya da tıklanıldığında ödeme yaparsınız.

Neden Twitter’da Reklam Vermelisiniz

İster görsel, video veya kelimeler isterseniz bunları bir kombinasyonunu kullanın. Her işletmenin hikayesine uyum sağlayacak Facebook Reklam formatı vardır.
Facebook Reklamlarında tercih edebileceğiniz formatlar;

  • Fotoğraf
  • Dönen Reklamlar
  • Video
  • Slayt Gösterisi
  • Messenger
  • Koleksiyon

Bu reklam formatları içerisinden size en uygun seçimi yaparak ilerlemeniz, hem marka bilinirliğinizin hem de dönüşüm potansiyelinizin doğru oranda artışını sağlayacaktır. Belirttiğimiz facebook reklam formatları seçimi ve doğru reklam yönetimi için Web Adresim’den destek alabilir ve yola sağlam atımlar ile çıkabilirsiniz.

Promoted Trend
(Sponsorlu Gündem)

Promoted Account reklamları genel olarak takipçi sayısını arttırmaya yönelik olarak yapılan reklam modelidir. Bu reklam modeli ile yeni açılan hesapların ya da yeteri kadar popüler olmadığı düşünülen hesapların takipçi sayılarını kısa sürede arttırmak için kullanılabilir. Bu reklam yöntemi Twitter’ın “kimi takip etmeli (who to follow)” bölümünde yayınlanmaktadır. Bu şekilde reklam verildiği takdirde, hesap bu alanda en üstte ve tek başına görüntülenecektir.

Promoted Tweet
(Sponsorlu Tweet)

İletilecek mesajı öne çıkartmaya yarayan sponsorlu reklam türüdür. Bu reklam modelinde öne çıkarılmak istenen içerik (mesaj, link, fotoğraf veya video) mevcut Twitter takipçileri haricindeki ilgili hedef kitleye iletilmektedir. Promoted Tweet reklamları, etkileşim başına maliyet unsuru ile ücretlendirilmektedir. Yani kullanıcıların tweete ya da linke tıklamaları, retweet yapmaları, yanıtlamaları ve benzeri etkileşim durumlarında ödeme yapılmaktadır.

Twitter Sponsorlu Reklamları

Promoted Account reklamları genel olarak takipçi sayısını arttırmaya yönelik olarak yapılan reklam modelidir. Bu reklam modeli ile yeni açılan hesapların ya da yeteri kadar popüler olmadığı düşünülen hesapların takipçi sayılarını kısa sürede arttırmak için kullanılabilir. Bu reklam yöntemi Twitter’ın “kimi takip etmeli (who to follow)” bölümünde yayınlanmaktadır. Bu şekilde reklam verildiği takdirde, hesap bu alanda en üstte ve tek başına görüntülenecektir.